BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 12 November 2011

loves can`t go on

Pada tanggal bla bla bala ...hehe sebenaqnya x ingat pon tarikh nye bape..!


Aku telah couple un dye nie...adelah Mr.UK..die nie seorg anak yatim..dulu nie aku slalu gadoh un dye at fb..macam2 lagi pasal la gadoh..


entah camne ley couple un dye.. first aku kaple un dye ...aku rase aku terpakse sebab aku tak nak saket kan hati


dye.pastu lepas je aku ckp un dye ..aku teros kasi tau aku nye besfren iaitu leha...teman aku.. leha cam tak


 percaya aku kaple un dye..aku kasi tahu leyha sbb nape aku kaple un dye.. leyha kasi nasiha at aku.. ko kaple je un dye dulu ko gumbirakan hati dye ... time tu aku ckp at dye yg skang nie aku rde nyesal gile aku kaple un dye ..aku rse time tuh gak aku nak clash un dye..


esok nye gi kolah tak blaja  cam biase ..gi at ahp (ade dfi)...iaitu rumah asrama dak2 anak2 yatim...
aku cri2 gak mne bf aku nih... tengok2 takde .. pastuh fone aku bunyi lak.. da lah time ceramah..
tegok dye call.. aku gi kat luar and angkat call...


AKU : hello


DYE : hello..ko cari aku ea ..? sape ade at situ  ..? maksod aku dak laki...?


AKU : yg ade at sini bngunan burowk..! pastuh ade mr . F


DYE : bagos ko buah hati ade at situh... gi arh ..saket ati giler aku..!


dulu nye mmg aku suke at mr.f tuh..tp skang aku da x suke dye sbb dye tu hipokrit ..


lah mlz ar citer pasl dye..


pastuh die call lg pukul 3:00 ptg... aku ckp at dye ko jeles ke ..dye kate takde ar ( malu lah tu )


dye kate besok die nak dyg dfi...
esoknye time ceramah men mesej.. ngantok ..men mesej ar.. adoh tak betol punye perangai.. terok tol


haha..time tu la start aku suke dah kat dye..<3


leyha lak cll time uh..dye kate ade berita sedih buat aku... leyah kate ...si dye tu kaple un aku cume nak permainkan aku je... :" (


pastuh aku hantar mesej.. aku tanye die yang die permainkan aku ke ?


aku mesej diye at asrama.. diye kate " knpe ko ckp camtuh..?


sbb aku dpt tahu yang ko pmainkan aku..diye ckp aku tanye ko kite betol2 kaple ke?


aku ckp yela..! takan memain kot..! diye ckp : klu kite betol2 kaple, ape yg ko ckp td kite lupekan ..skang nie ingat aku sayang kau..! time tu member aku sume bace .! sume kat situ haaaa, romantik nye dayat..!


aku nak citer pasal dieye nie
diye nie seorang yang camne eak.. diye caring..aku tak pernah kaple ngan org yg secaring dye.. mmg aku sayang giler ar at dye, die mmg protect aku gler.. die seorang yang tok leyh ngok aku sedeyh anyway klu koerang nak tau aku mmg sayang gler at dye..!!


okeyh ..11.11.2011 mmg tarikh yang unik ..tp aku rase tarikh yang paling aku tak suke..! urghh


aku gi kolah buat kali yang terakhir at kolah.. f3..habes pmr mesti ar x buat pape kat kolah.. yang aku tahu mundar mandir kat kolah..!


pada pukul 8 pg..si die mesej aku.. dayat tepat pd pukul 8 30 pg kowl aku jap aw..!
hati aku rse tak tenang ..pahal lak die nie..
aku gi perhimounan jap..lame lak assemblynye sejam ..tercegat at pdg bola tampar uhh..tengok jam da lebeyh pukul 830 dah nieyh..btg hidung dye pon x nmpk...sah2 bngon lmbat..


9 30 brulah aku call dye..! hmm nape..?
x aku ingat un ko nk kejutkan aku td..tengok aku da lm bat nak gi kolah...keylah..bye jumpe kat kolah ea..!


hmm..pastuh kul 2 30 ptg dye hantar mesej..
dayat ,,ade perkara aku nk ckp siket..
ape die? aku ngan ko nnti nak pindah un ! aku tak nak ar konkong ko lgi . smpaI
 situ jela hubungan kitorang..
korang nak tahu saket gler hati aku time tuh..


da lah tu jelah aku nak citer ... sedeyh di bueat nye

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...